یک پیشنهاد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود جزوات درسی رشته پرستاری و آدرس jozveh.prastari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 84041
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 84041
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

دانلود جزوات درسی رشته پرستاری
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : امین       

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دانشجویان محترم راستش رو بخواین امروز یک جرقه ای توی مغز من خورد و به این فکر افتادم که بتونیم توی یک فضای بهتر محیطی رو فراهم کنیم که همه بچه ها بتونند جزوه هاشونو به اشتراک بزارند به نظر من که شاید کار قشنگی باشه. پس هرکی با این ایده موافقه بگه و ایمیلش رو بنویسه تا به عنوان یک عضو جدید بتونه جزوه رشته خودشو بزاره . این کار رو سعی کنید برای همه رشته ها انجام بدید.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:42---27 آذر 1391
ایده جالبیه ، امیدوارم بتونید موفق بشید توی این رشته ، من پرستار نیستم اما کمک پرستاری می خونم !
شاد و به دور از بیماری باشید


فرزانه
ساعت21:30---2 مهر 1391
سلام دوست من.خوبی؟واقعا ایده جالبیه.



راستش من هنوز بچه سال اولیم رشته پرستاری اما ایشالله بتونم کمک کنم ممنون میشم شما هم منو کمک کنید
پاسخ:انشاء الله اگه شما بتونید جزوه های ترم اول رو برسونید واقعاً عالی میشه ولی می تونید از بچه های مامایی ، فوریت و علوم آزمایشگاهی و پزشکی و سایر رشته ها حتی رشته های غیر پزشکی هم بخوایم تا جزوه ها شونو بزارن.ممنون


فرزانه
ساعت21:30---2 مهر 1391
سلام دوست من.خوبی؟واقعا ایده جالبیه.
راستش من هنوز بچه سال اولیم رشته پرستاری اما ایشالله بتونم کمک کنم ممنون میشم شما هم منو کمک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: